Hyppigt stillede spørgsmål
At komme i gang
Hvordan kan jeg få en gratis prøveversion?
Hvis du vil prøve vores service gratis i 7 dage, så besøg vores prøveversion portal på nettet og angiv den type og område du gerne vil modtage prisforespørgsler fra samt dine kontaktoplysninger.
Hvordan fungerer en gratis prøveperiode?
Du vil modtage prisforespørgsler fra forbrugere som leder efter en flyttemand i dit lokalområde, for 7 dage. Der er ingen risiko for dig, netop fordi at din gratis prøveperiode stopper automatisk.
Hvordan kan jeg opgradere fra en prøveversion til et fuldt medlemskab?
Du skal blot logge ind på din 24/7 online konto. Opsæt dine målsætninger og gå derefter til faktureringssiden. Udfyld dine faktureringsoplysninger og du vil derefter begynde at modtage prisforespørgsler.
Hvad er fordelene ved et fuldt medlemskab?
- Fair returret
- Ingen yderligere udgifter
- Fremragende support
Håndtering af leads
Kan jeg få et skøn over antallet af prisforespørgsler jeg vil modtage?
Send os en e-mail og vi vil give dig et skøn over antallet af prisforespørgsler du vil modtage i dine valgte områder.
Hvor hurtigt skal jeg svare på en prisforespørgsel?
Du skal helst reagere inden for otte timer for en højere konverteringsfrekvens.
Hvad hvis jeg er ude af stand til at etablere telefonisk kontakt med den potentielle kunde?
Send en e-mail senest 8 timer efter at have modtaget prisforespørgslen for at introducere din virksomhed.
Hvor ofte skal jeg tage kontakt?
Du vil få den højeste konverteringsfrekvens hvis du laver 4 eller 5 forsøg på at kontakte den potentielle kunde.
Kan jeg anmode om en tilbagebetaling?
Vi gør vores yderste for at sikre, at hver enkelt prisforespørgsel er et godt match. Hvis en prisforespørgsel ikke var et perfekt match, kan du anmode om en tilbagebetaling og angive årsagen hertil. I selvbetjeningen kan du gøre dette direkte i bunden af en specifik forespørgsel om tilbud, inden for 10 dage efter modtagelsen af den.
Hvilke betingelser skal være opfyldt for at kunne tilbagekræve et beløb for prisforespørgsler?
Returretten er forklaret i Vilkår og Betingelser.
Online-konto
Kan jeg nulstille min adgangskode?
Du kan nulstille din adgangskode. Gå til 'Firmaprofil' fanen i din 24/7 online konto.
Hvordan kan jeg opdatere eller justere min konto?
Du kan opdatere dine kontoindstillinger ved at logge ind på din online konto. Du kan selv foretage ændringer ved at logge ind i din profil.
Kan jeg vælge det område, jeg ønsker at modtage prisforespørgsler fra?
Gå til 'Målsætning' fanen i din 24/7 online konto. Der kan du vælge de områder som du ønsker og du vil kun modtage prisforespørgsler fra de valgte områder.
Kan jeg vælge lead kategorierne som jeg ønsker at modtage prisforespørgsler fra?
Gå til 'Målsætning' fanen i din 24/7 online konto. Der kan du vælge kategorierne som du ønsker og du vil kun modtage prisforespørgsler fra de valgte kategorier.
Kan jeg indstille de antal prisforespørgsler jeg vil modtage?
Kontakt os for at indstille eller justere din maksimum.
Hvordan kan jeg få overblik over mit budget?
Gå til 'Begrænsning' fanen i din 24/7 online konto. Der kan du nemt begrænse antallet af prisforespørgsler du vil modtage sådan så du bedre kan styre dit månedlige budget.
Kan jeg midlertidigt standse min konto?
Gå til 'Firmaprofil' fanen i din 24/7 online konto for at standse din konto til enhver tid.
Hvordan kan jeg ændre min faktureringsmetode?
Gå til 'Fakturering' fanen i din 24/7 online konto for at ændre på faktureringsmetoden. Dine finansielle oplysninger er sikret og krypteret af Adyen N.V. samt PayPal.
Er min konto sikker?
Dine fortrolige oplysninger er krypteret takket være Sockets Layer protokolen (SSL) som har en krypteringsnøglelængde på 128-bits (det højest tilgængeligt niveau for kommercielt brug).
Pris og betaling
Er der langsigtede forpligtelser?
- Ingen langsigtede forpligtelser
- Ingen opsigelsesvarsel
- Ingen faste omkostninger
- Afmeld online når som helst
Er der yderligere omkostninger?
Nej, du betaler kun for de prisforespørgsler du modtager. Med prøveversionen, betaler du intet.
Kan jeg annullere min konto?
Du kan annullere din konto til enhver tid. Gå til 'Firmaprofil' fanen i din 24/7 online konto.
Hvad koster en prisforespørgsel?
Send en e-mail til [email protected] og vores kundeservice vil give dig de nuværende satser.
Hvad er mine betalingsmuligheder?
Du kan betale din regning med Kreditkort (Visa og Mastercard) eller gennem en udenlandsk overførsel.
Hvordan modtager jeg min faktura?
Du vil blive sendt en månedlig faktura for de prisforespørgsler som du har modtaget i den foregående måned. Du vil modtage din faktura via e-mail og kan få adgang til din faktura gennem din 24/7 online konto.
Hvordan er mine finansielle oplysninger sikret?
Dine finansielle oplysninger er sikret og krypteret af Adyen N.V. samt Paypal.